Solutii cloud
Soluții complete ERP in Cloud, disponibile imediat.
Întreaga suită de soluții Mago4 este disponibilă si in varianta Cloud. Termenul „cloud computing” identifică un model specific pentru procesarea și gestionarea aplicațiilor software. Aplicațiile sunt furnizate ca un serviciu prin Internet, unde se efectuează toată prelucrarea software-ului instalat – de aici ideea unui spațiu destinat unui cloud. Acest lucru reduce costurile și facilitează complexitatea gestionării și configurării sistemului hardware și software. Utilizatorii pot accesa aplicații de gestionare în Cloud folosind orice computer sau dispozitiv conectat la Internet. Acesta este un avantaj semnificativ în ceea ce privește flexibilitatea și accesibilitatea la informații.
Securitatea este un aspect foarte important atunci când alegeți un furnizor de servicii ERP în Cloud. Considerăm că securitatea și disponibilitatea sistemului sunt elemente fundamentale pentru performanța serviciului nostru de aplicații. La urma urmei, dacă utilizatorul nu poate accesa sistemul, munca sa se oprește, provocând inconveniente considerabile. Același principiu este valabil pentru confidențialitate și securitatea datelor. Datele sunt criptate și reproduse pe diferite centre de date pentru a garanta cel mai înalt nivel de securitate a datelor și a platformei certificate.
Fără costuri hardware – Implementarea pe hardware-ul companiei este doar o amintire! Sunteți în cloud, nu aveți nevoie de nimic altceva … cu siguranță nu aveți nevoie de o anumită infrastructură hardware, una dintre cele mai scumpe, dar necesare, atunci când vine vorba de software ERP local.
Fără licență software pentru a cumpăra – Nu trebuie să cumpărați o licență pentru a utiliza MagoCloud. Tot ce trebuie să faceți este să solicitați abonamentul anual. Mai mult, costul personalului IT și al formării acestora este, de asemenea, zero: totul este cu adevărat în cloud! Include actualizarea sistemului și activități administrative – Uitați actualizarea și diferiții pași pentru a remedia software-ul, actualizați sistemul, rețeaua și baza de date: totul este automat. Securitate și perioade de nefuncționare: nu mai există costuri sau pierderi de venituri – Costurile de securitate vă pot spori investiția la fața locului; pe de altă parte, decalajele de date de nefuncționare au, de asemenea, un preț … cu tehnologia MagoCloud, care pune în primul rând securitatea și continuitatea, toate acestea sunt doar o amintire.